På landet med Carro (Lördag 11/7-10).

Hej!(:
Har inte bloggat på ett tag pga att jag inte vart på topp.. Men nu mår jag bättre igen och är tillbaks!
Så vad har hänt sen sist jag bloggade? Hmm.. Lollo har vart hemma lite, så har sovit över med mina tjejer, vart i stan osv<3


Jaja, vi kör från och med idag. Kommer uppdatera som vanligt igen med kort osv.

Började med att pallra mig upp alldeles för tidigt! Inte sovit bra på flera nätter nu.. MÅSTE börja lägga mig tidigare! Fixade och åkte sedan in till stan och mötte upp Carro älsklingen. Vi handlade upp lite inför dagen på Willys, och sedan åkte vi till Vartofta(?) där vi har spenderat dagen(: Carro hade nämligen fått låna en stuga på landet av en vän, medans dem var på semester. Har vart en underbar dag där med solning i bara string, lite läsning, slöande i världens skönaste hängmatta, matlagning tillsammans osv(: <3 Här kommer lite kort från dagen:


Carro vattnar blommorna/ingången.


Oxå vattning på en av alla altaner. Åh, vill oxå bo så!


Ännu en altan (dem hade minst 3 iaf), där vi bestämde oss för att äta middagen(: Visst ser det mysigt ut?


MUMS!:9 =)


Engla var med (Carros hund).


Mattime- Jag, Engla och Carro(:


U.N.D.E.R.B.A.R.T!


Väl i stan sen igen bestämde vi oss för att fika tillsammans=) Började med en glass på McDonalds uteservering:9


Sen åkte vi till P:as och köpte jordgubbar!:9 - Hem till Carro igen och gjorde milkshake med choklad-glass i osv:9


Behöver jag ens nämna vilken god och perfekt fika detta var?(a) <3


Tack för en underbar dag- som alltid med dig finaste!<3

Kommentarer
Postat av: Martina

Vart va ni någonstans? alltså menar med huset där ? :)

2010-07-18 @ 22:38:42
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0