Öland dag 1

Hej bloggen!=) Nu är jag tillbaks igen, efter en veckas semester på Öland!:D Förlåt för att jag inte hann skriva "hej då" och att jag skulle på semester osv! Men nu vet ni iaf!(a) .. Tänkte att det kanske blir lite för mycket att göra ett enda inlägg om Ölandssemestern, så ska försöka komma ihåg dagarna så gott det går, och göra ett inlägg för varje dag där(; Hoppas ni har haft det bra sen vi hördes sist<3


Vårat första fika-stopp på vägen ner. Suddar familjens ansikten, för dem ville inte ligga ute på internet:p

Stannade på ett ställe till på vägen ner, där dem gjorde glas. Kikade runt lite och köpte glass (magnum) som vi avnjöt i solen^^ Hittade en loppis också som jag fick gå in i, men hittade inget.

Väl nere på campingen senare skulle vi grilla hamburgare, fira semestern och mysa!.. Tror ni inte vi lyckas tända eld på husvagnen då eller?! x] Spisen/grillen i husvagnen fjutta eld (kom stora lågor), och istället för att släcka den på något sätt får älsklingen panik och drar loss hela skiten och springer ut med en brinnande grill med höga lågor! Så första kvällen på våran semester fick vi spendera på sjukhuset!- högsta graden brännskada (hela underarmen var brännd!), bandage osv och bad-förbud i ca 3 veckor frammåt- lyckat!;O Hehe.
Hörs snart med dag 2, puss.


Mitt och älsklingens place i husvagnen. Alla skåp var proppfulla med mina kläder(a) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0