Tisdag 6/7-10.

Hello!(;
Gud vad statistiken höjs hela tiden, kul kul kul!:D
Idag har vädret inte varit tipptopp, vilket har varit otroligt skönt, haha, för då har jag fått lite gjort här hemma. Vi åker ju förhoppningsvis till kusten i övermorgon, och då vill jag helst ha det jätte städat, rent och fräscht.. Men det kan ju jag bara glömma för det är sjukt mycket kvar att göra! Jaja, jag får göra det jag hinner helt enkelt(?).
Pallra mig iaf upp vid halv elva idag(a), käka frulle, kolla tv-bilagan, klädde på mig, fixade hos alla djuren, åt middag


Sallad med tonfisk, hushållsost-bitar, körsbärstomater, majs och god dressing(:

Sen åkte jag och älsklingen in till stan för att uträtta lite ärenden. Hälsa bla på min familj en snabbis, och hem kom jag med detta:


8 nya linnen(:


Ett turkost hängande "tubtopp"linne, fast med massa snygga band(:



Sköna "gladiator"sandaler(:


Vita tofflor(:

Efter det har jag bla städat och gjort fräscht på köksbänkarna/spisen osv


Mitt köksfönster och en av köksbänkarna.


Storarumsbordet fick en lila duk och mina nyplockade sommarblommor på sig.



Städade min skohylla. Observera att jag endast har en sko av varje par i hyllan (eller dem står på varandra), så om jag skulle ställa ut alla par, skulle det blir dubbelt så många skor^^ Sen går det ju inte att få med hela skohyllan på kort heller på långa vägar, för den är så bred&hög, och det är väggar med kläder/terrarium osv ivägen för att jag ska kunna backa så pass långt att hela kommer med, synd!
Har börjat bygga lite med skor på golvet och på andra ställen oxå, för det får ju inte plats! Men här har ni några av mina skor iaf(: I skohyllan får det endast plats 110 par (alltså 220st skor om man räknar dem styckvis), men älskling ska bygga ut den (ska få en vägg till:D ), så jag får plats med alla och mina kommande!;D  

Jaja, gud vad jag tjatar, haha. Nu- dagens outfit och sedan sängen! Puss på er så hörs vi imorgon igen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0