Körde innebandy & vollyboll med massa folk (Måndag 1/11-10).

Hej bloggen!=)
Så var det november då. Kör som vanligt med "ny vecka, ny månad, nya tag, nya möjligheter" (;
Min nya vecka/månad började såhär:
Upp, frukost osv.
Skar upp mat till Kajsa (fick bli tomat & päron idag), och sedan passade jag även på att städa hennes terrarie, behövligt! Dammsög där inne, desinfektionsmedel, tömmt & skrubbat "bassänger" osv osv. Så nu är det rent & fräscht där inne igen!(: Bjuder på några kort:


Kajsa klättrar, såå skönt för henne att ha så många klättergrenar!(:


Hon ser så rolig ut med hennes långa tår tycker jag^^


Tömmde ju & skrubbade alla "bassänger" osv. Längst ner till vänster: badbalja för bäbisar (där i slänger jag det överblivna vattnet från luftfuktaren, så det är inget hon rör). Längst upp till vänster: en liten bit av luftfuktaren (tusen kronor på biltema = ett kap!(: ). I mitten: hennes matskål, + en "bergsspricka" där hon kan dricka vatten (fått av sin mormor(; hihi). O längst till höger- hennes badbassäng (en gamal kattbalja, haha).


Kajsa och hennes lampor.

Sen när jag ändå höll på med hennes grejjer, passade jag på att ta bort hennes gamla terrarie! Har stått där ett par år nu, hehe, så det var väl på tiden om man säger så(a). Slängde allt innehåll, utom växterna som jag tvättade upp och inredde med i hennes nuvarande hem. Så nu har hon fått ännu mera växter!(: Själva terrariet konkade jag ut med till en av våra bodar iträdgården(:  


Nu ska det bort! (Har bara stått & samlat en massa damm & prylar på sig, hehe).


Äntligen!!! Haha.


Har bla klätt "stången" som hon klättrar på här upp till sin solplats med nya växter (från gamla terrariet)..


Och hennes solplats(:

Oj, vad kort det blev, haha. Men hoppas ni gillar det^^

Seen blev det mat, så kikade jag på Hannah Montana som gick på tv:n,



och fixade mina naglar(: Dem börjar bli riktigt långa och hårda nu, gilla!<3
Så kom älsklingen hem, och det blev lite jobb. Köpte färdiga fiskgratänger till middag(: Och sen blev det till att byta om för gymnastik! På tonår idag var det innebandy och vollyboll som stod på schemat(:



Det var jag, älskling, Marie, Louise, Emma Y, Johan A, Eskil, John, Lisa och lill-Carro(:
Tränade ett bra tag, o jääävlar vilken träningsvärk jag har i rumpan idag!!! Inte bara för sporten igår då, hehe. Men som inte nog med det ramla jag omkull igår, och slog i höften & armbågen rejält, så är alldeles blå där nu & kan knappt gå, haha. Kunde inte ens sova på den sidan i natt för det gjorde såå ont! Jaja. Så blir en lugn dag idag (tisdag i skrivandets stund).  
Hemma igen vid 22, och då blev det dirr till jobbet. Hem igen vid ca 00.30, o då blev det lite mat o så med älskling, + dusch o storrengöring! Sen gick älskling tillbaka till jobbet o jobbade där hela natten, stackarn, mycket att göra till tisdagen nämligen. Vid sex på morgonen hörde jag att han kom hem igen, och då var det ju bara för honom att åka iväg till nästa jobb (glasmästaren). Så han fick inte gå o lägga sig inatt:( <3 Jaja. Nepp, blev ett lååångt inlägg!! Så vi får höras mer om tisdagen sen! Ha det bäst, puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina kort på kajsa :)

2010-11-02 @ 15:41:59
URL: http://emma90.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0