Övernattning med Lollo&Carro, Ullared med dem & Emma S, hämtat Lucifer i Halmstad, Emma har sovit över,

Hej!
Förlåt, har verkligen haft så sjukt fullt upp de senaste dagarna (vilket egentligen inte är någon ursäkt jag vet), men så har verkligen inte hunnit tänka på datan! Men nu ska jag försöka komma in i rutiner igen, fast denna gång helt annorlunda då jag numera har en vovve som kräver all min uppmärksamhet 24 timmar om dygnet(; Men vill man så kan man;p I helgen har det verkligen varit fullt upp!

Fredag;
Revy på kvällen.

Lördag;
Ullared- shopping.
Halmstad- hämta Lucifer.
Jag, älsklingen, Carro & Emma S.
Lollo kom hem på kvällen, så då sov hon & Carro över.

Igår;
Emma sov över.

Har vart lika dålig med kameran som med bloggen, men som sagt- nu börjar mitt och Lucifers nya liv, så nu kör vi även igång med bloggen + kort igen! Hoppas ni följer med oss!=) Puss 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tävling om ett presentkort på 300kr, Frågestund, Utlottning av bloggsvars inbjudningar, ett gratis sätt att tjäna ihop till ett presentkort till t.ex: Nelly och H&M, röstning i Veckans Bild.



Allt detta och mycket mer finns på min blogg.

Vad blir du intresserad av? ^^

2010-12-01 @ 10:54:28
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej mamma här, du har glömt korten. Pappa kanske kommer kl 9. För att hämta skärpet. Kramar.

2010-12-02 @ 07:09:09
Postat av: Anonimdagbok

Jeg har vært innom bloggen din! :-)

2010-12-02 @ 10:57:23
URL: http://anonimdagbok.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0