Dag med Carro i Borås (Söndag10/10-10) + Måndag 11/10-10.

Uppdate;

I Lördags skulle jag egentligen till Lisett och fira henne. Men det blev tyvär inställt pga skjuts osv:(

Söndagen  åkte jag och Carro till Borås(: Shoppade, fikadesnackade, åt ute, och hade det mysigast på länge! Underbar dag!<3 På kvällen blev det mys hemma hos henne med fika, ensam mamma söker osv^^ Love you babe<3


Mys^^ Och gott med mat var det också!:9

Detta fick följa med mig hem:

    
Mascara, stor värmelampa + pellets till Kajsa, en rosa dusch/rygg-borste, en rosa dusch/skrubb-boll(:


Fikar & kikar på ensam mamma söker(:


En tjuvkik från Carros snygga lägenhet!(;

Idag däremot:
Måndag igen. Sov inte alls mycket i natt, så varit såå j**la trött idag!xC Upp vid ca 7, valde kläder och klädde mig, åt frukost, fixade hos Kajsa (ödla- grön leguan) (mat, vatten, fuktighet..) , Ludde (kanin) (rastas osv), bäddade dubbelsängen, satte igång en tvättmaskin, satte igång en diskmaskin, fikade, jobbade (med hemsidan) (skrev om företagets bakgrund eller vad man ska säga), bakade kladdkake-muffins,


Bakade kladdkakemuffins idag(:

planerade middag inför morgondagen (upptäckte att det var vääldigt mycket vi behövde), så lät älskling slippa det också åkte jag och Carro och storhandlade ist. Tack för att du földe med gumman<3



Väl hemma igen ställde jag mig med middagen direkt. Fick bli korvstroganof & ris idag(:


Blev korvstroganof och ris idag(:

Älskling var inte hemma, så fick bli en middag framför tv:n (H2O på Disney channel).
Seen hänga upp tvätten, sätta igång ännu en diskmaskin (efter allt bak, matlagning osv), diska det som inte tål maskin.. Och sen kom älskling hem efter Tonår med en överraskning till mig:D Det var en stor marabou chokladkaka!=) <3 Nu blir det dock sängen! Men vi hörs imorgon igen! Sov gott! Pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0