Måndag 25/10-10.



Hej!=)
Så var det måndag igen! Fattar.inte.vad.veckorna.går.fort!! Känns inte som man hinner med någonting nu för tiden! Jaja.

Imorse när jag vaknade hade jag en sån sjuk mensvärk x/ Så la mig i fosterställning och somnade om igen.. Kom upp vid 10. Käka frulle, valde kläder inför dagen, hoppade i träningskläderna och pallra mig ut. Guud så otaggad jag var!! Men när jag väl kommit ut i friska luften, och musiken började pumpa, så jädrar vad benen sprang!! Haha. Sjukt skönt, och detta gjorde verkligen min dag!



Tog en underbar dusch och gjorde mig mega-fräsch (tvättade håret och så också), mmm. Och sen blev det god mat och lite avkoppling här. Satte igång en diskmaskin, diskade allt som inte tål maskin + sopor (mjölkpaket osv). Torkade alla bänkar/bord/spisen och sedan blev det middag- rester från gårdagen (fullkorns-makaroner & fiskpinnar). Satte mig här och kopplade av med en kopp varm choklad, mm<3 Sen frös jag in kottletterna som älsklingen köpte med sig hem idag, satte igång en diskmaskin till, och kikat klart alla bloggar för dagen. Väntar på att älsklingen ska komma hem från äventyrsbadet i Skövde. Är där med en massa kompisar. Jag själv är inte så mycket för att bada, så stannade hellre hemma i värmen och mös, hihi. Nej, nu ska jag ta mig en apelsin, och ringa mamma. Börjar känna av halsen, och vill verkligen inte bli sjuk, så massa c-vitamin nu! Puss

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Härligt!:) Jo de e bara bra med mig me :)

TAckar:D

2010-10-26 @ 10:45:52
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0