Massa nya saker!

Hej!
Åh, ibland (alltid), önskar jag att ett dygn hade mer än ynka 24 timmar! Vill hinna med alla måsten, + roligheter osv! Istället hinner jag inte med någonting känns det som:( Vill tex ha tid till bloggen! Som för ett tag sedan fick jag massor av saker utav älsklings mamma (hon hade ränsat lite hemma hos dem). Och hade så gärna velat haft tiden att ladda upp kort på allt nytt!:( Samma sak igår (lördag), då fick jag massa massa massa nya kläder!! Ca 6 par jeans, tröjor, toppar, skor.. (En av mammas arbetskamrater hade ränsat sin garderob, också fick vi/jag ta allt som hon hade vuxit ur/tröttnat på:D:D:D ). Det var en hel säck, men ingen tid till att kort på allt de heller:( Men så det kommer väl upp allt eftersom på outfit korten iaf. Men ska försöka bli bättre framöver iaf!
Dock kan ni få se ett "smak-prov" på lite utav sakerna jag fick utav älsklingens mamma.
En silverbricka.
Röda och svarta stenar som jag blandade ihop och la på brickan.
Också tog jag mitt stora vinröda ljus som luktar körsbär och ställde på brickan.
Snyggt det blev va?(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0