Onsdag 6/10-10.

Hej bloggen!
Kul att se att så många kikat in här på bloggen igår/idag(: (besöksrekord!). Hoppas allt är bra med er? Själv har jag lite ångest just nu:/ Brukar inte skriva ut sånt här i bloggen, men det är ju faktiskt min dagbok! Såå, därför kommer jag även att skriva om mina känslor i fortsättningen.. 
Ångesten just nu grundar iallafall i att jag har börjat träna (som ni kanske märkt i mina inlägg), och då gäller det ju även att äta nyttigt för att det ska framstå några resultat! MEN, jag har nu under kvällens tv-kikande tjockat i mig en hel rågad stor chipsskål med popcornxC Och inte nog med det blev det krämbulle till fika tidigare.. Igår blev det en chokladboll + en daimbeskvi till fika under shoppingturen, och sedan bjöds det på pizza frammåt kvällen:/ Men men, inga sura miner här, imorgon kör vi nya tag igen!(; Man kan ju inte vara bäst på allt i början!
Jaja, nu- över till dagen:

Upp ca 7.30. Käka frulle o så. Fixa hos Kajsa, valde kläder inför dagen, bäddade dubbelsängen, och sedan pallra jag mig ut och sprang=) Kämpa på skitbra idag, så jag är mer än nöjd vad det gäller den fronten. Hem, hämta in posten, dricka vatten och sen ner i duschen för att göra mig mega-fräsch! Mm<3 Klädde på mig, fikade, tvättat hela dagen, kollade tv-bilagan, lagade middag tills älsklingen kom hem- tortelini (stavning?:p ), bacon och grönsaker(: Sen var det meningen att jag skulle jobba.. Så bytte om o pallrade mig ut. Men väl där blev det inget jobb av, så det känndes lite onödigt;p Blev bara ännu tröttare när jag väl kom in sen, så sega mest bara till säsongsstarten av Bonde söker fru började(: Stannade kvar framför tv:n efter det och fastnade framför Efterlyst (skrämmande vad det finns för folk, vågar man gå ut/lita på folk alls nu för tiden? Huu..) Vid 21.55 började äntligen Kungarna av Tylösand^^ Nu har jag precis satt igång en diskmaskin, kikat klart på all tv, hängt upp sista maskinen tvätt och släckt hos Kajsa, så nu ska jag sova! God natt, och hoppas vi hörs imorgon igen?(: puss<3


Kommentarer
Postat av: Karin

självklart:) fortsätter både blogg och jobb:)

2010-10-07 @ 13:06:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

söt du e

2010-10-07 @ 14:59:49
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0