Shopping med mamma & syster (Tisdag 19/10-10).



Hej!=)
Här kommer en snabb uppdate på min dag:
Upp 6.15 och ställde mig och lagade mat, haha. (Gjorde en matlåda till älsklingen).
Fixade till strax över 23.30 igår, + ingen sömn från tidigare nätter, så .. SNARK.
Kollade posten.
Läste lite bloggar.
Filade och målade naglarna.



Tränade lite.


Megan Fox, världens snyggaste- mitt mål, haha.

Duschade, tvättade håret osv.
Åt lunch (mackor).
Klädde på mig, så kom mamma och syster och hämtade mig, så åkte vi ut på en liten shoppingtur=) <3

En sånhär jacka fick följa med mig hem:


Ser ungefär ut som den vänstra(:

(Hämtade upp pappa, så uträttade vi lite ärenden åt dem, och åkte till McDonalds och fikade=) Tog bulle och milkshake:9 ).

  

Sen lämnade vi av både han och sis, så blev det ännu mera shopping ala mor & dotter-time, mys!

Hittade äntligen en beige kappa:

Typ en sånhära, fast utan knappar & dragkedja ist fick följa med mig hem(:

Vid sex kom älskling och hämtade upp mig, så åkte vi hem och lagade middag- fisksoppa:9


Ni som är intresserade av receptet men inte ser vad det står, kan höra av er till mig i kommentarsfältet så fixar jag det åt er(:

Nu blir det sängen som sagt, men vi hörs imorgon igen, sov så sött i natt, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0