Effektiv Måndag 27/9-10.

Hej!(:
Hoppas allt är bra med er! Med mig är det kanon!=) Har hunnit med massa idag! Såhär har min måndag sett ut:
Sov ut till 10, behövligt!
Hoppa i träningskläderna och pallra mig ut och sprang, hämtade in posten.
Duschade, tvättade håret och gjorde mig fräsch.
Frukost medans jag kolla favorit-bloggarna.
Klädde på mig (dagens outfit kommer), o fixa mig.
Fikade- äpple o plommon (nyplockade från trädgården), o drack ett glas juice till, mums.
Kollade tv-bilagan samtidigt'
Lagade middag tills älsklingen kom hem- potatis, köttbullar, gräddsås, lingonsylt o grönsaker.
Dirr efter maten blev det jobb ca 1 timma (parkerade en stor lift, så vi kommer upp på grannens tak imorgon- ska lägga om det).
Satte igång en tvättmaskin.
Kollade posten/reklamen.
Kikade på Halv åtta hos mig.
Kikade på Ullared.
Åt kvällsmat.
Satte igång en diskmaskin.'
Vattnade blommorna.
Hängde upp nytvättade tvätten.
Ränsade kattbaljan.
Städade hela huset för dagen (torkade av alla bänkar/bord/spis i köket osv).

Och nu ska jag sminka av mig, och fixa mig inför sängen. Hoppas på en minst lika effektiv dag imorgon!(; Hörs då!(: Puss<3


Köpte nya strumpor idag(:

Jag idag:


Svart tröja med v-rigning både bak & fram.
Svart långt fodral-linne under.
Ljusblå jeanslegging.


Tröjan. (osminkad & utan löshår!) 


"Jackan" (päls-väst).


Skorna (röda höga converse).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0