Födelsedagskalas, Syster 4 år, Häng med grabbarna i garaget (Fredag 24/9-10).


Jag idag.

Hej!(: Gud förlåt för en uberkass bloggning! Behöver mer tid, tid och åter tid, haha. Men vi försöker igen!(;
Idag (fredag) pallra jag mig upp vid 7, duktigt! Hoppa i träningskläderna på dirren och ut och sprang min runda(: Hem, duscha (storrengöring med rakning, fotfilning, krämer osv), så kände mig värkligen super-fräsch när jag väl slog mig ner för frukost vid 9.30. Kikade lite bloggar, fixade lite hos djuren, valde kläder för dagen, fikade, fixade mig, lagade middag- nudlar ihopblandat med wok-grönsaker:9 , åt det tillsammans med älsklingen när han kom hem från jobbet, slog in lillasysters paket

och begav oss sedan in mot stan och födelsedagskalas(: Syster fyllde 4 år. Det bjöds på kakor och tårtor:9Hann även träffa farmor en stund innan vi drog oss mot Willys för att handla upp ännu mera gott inför kvällen, mys!

Efteråt blev det en sväng till garaget, där även Johan A, Markus, Andreas S och Andreas Y var. Hängde där en stund, begav oss till Floby allihopa och hämtade upp min pärla som stod där och lite så;p

Väl hemma igen var jag super-trött, så blev bara film resten av kvällen med min finaste<3
Blev denhära filmen;


Nu är klockan 00.15, så jag ska börja dra mig mot sängen så jag orkar upp imorgon. Hörs då!(: Puss

Lite fler kort från dagen:




Kommentarer
Postat av: Karin

tack va go du är, blev jätteglad av att höra det!

och nice med kalas:)

2010-09-27 @ 14:01:45
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en fin måndag!

2010-09-27 @ 14:41:21
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: okej vad kul att du vill att jag börjar med schema :D ska försöka införa ett sånt varje dag där jag skriver vad jag ätit och hur länge jag tränat :D tack sötnos! kram

2010-09-27 @ 20:00:11
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0