Fredag 10/9-10 (Underbar dag med mami & sis- Dafgård m.m.), Torsdag 9/9-10 (Barnvakt + Shopping).

Dålig uppdate igen.. Men ska iaf försöka ta med de viktigaste från de sista dagarna.. Hoppas på förbättring vad det gäller bloggen från och med idag igen..

TORSDAG;
Barnvakt åt lillasyster
som var sjuk. 7.30-12.00. Duschtime, så då fick hon bada med mig medans jag fixade, haha. Sen var jag såå trött, så satte på en film som jag lova vi skulle se på ihop, men somna så fort den börja utan att hon märkte något, skönt, också väckte hon mig när den var slut, hehe.
Fikade, pusslade barbapappa en gång, cyklade till lekplatsen nära mammas jobb, så mötte vi henne när hon sluta.
Hem till dem, så lagade mamma mat åt oss, och sedan åkte vi iväg på en shoppingtur:D
Detta fick följa med mig hem;


En tight grå kappa(:


Grå cardigan/stickad kofta som sitter tight, är lång och har en snygg krage(:


Svarta pumps(:


En fin blå skinnväska(:


Plattångskräm, shampo & balsam (gliss, color), hårspray som luktar jättegott.. (:

Och inte nog med de, fick jag en massa saker utav mami:D ;


Jättemysig tröja med dragkedja i underbart gosigt matrial(:


-ll- Typ som flees, fast detta matrialet är ännu gosigare (som sånnadära underbara gossedjur för småbarn!).


Ljuslila tröja utan luva och med dragkedja(:


Vit luvtröja med dragkedja.


Svart luvtröja med dragkedja(:


Svart tröja utan luva med dragkedja.


Sportskor(:

Senare på kvällen blev det stan igen, för att kolla in ett par skorL.. Tog med mig mami o sis(a) Men dem fanns ju självklart inte.. SUCK!

FREDAG;
Idag åkte jag, mami o sis till Dafgård=)



Hittade massor med mat(: Hade en ubermysig dag<3 Åt på McDonalds, fikade glass, också blev det Coop i Skara på hemvägen(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0