Måndag 13/9-10.


Jag idag.

Hej!(:
Äntligen måndag o en ny vecka med nya tag!=)
Såhär har min måndag sett ut.

Upp 7.
Ut o springa o power walka.

Vanessa Hudgens.

Frulle.
Tvättat hela dagen.
Välja kläder o klä på mig.
Fixa mig inför dagen.
Kolla tv-bilagan.
Planera inför morgondagens middag o skicka köplistan till älsklingen som jobbar i stan.
Laga middag- pommes, beairneisesås o pastrami.
Kolla årets jultidningar o skriva önskelista därifrån till mami. (hittade 2 böcker om att snickra saker till trädgården, en förstahjälpen bok till trädgården, o en med massa tips till hemmet o trädgården).
Sätta igång en diskmaskin, torka alla bänkar/bord/spisen.
Städa köket för dagen (hann inte med fler rum).
Kika på Ullared(:


Läsa lite bloggar.
Vattna blommorna o hänga upp sista maskinen med tvätt för dagen.
Sminka av sig, hänga upp kläderna, bädda sängen, o helt enkelt fixa sig för kvällen.

Så, nu säger jag God natt! Hörs imorgon igen!(: Puss

Bildbomb från dagen;




















Kommentarer
Postat av: mathias

Just nu får du 40% på valfri artikel på ellos. kolla min sida för mer info

2010-09-14 @ 19:32:05
URL: http://www.mathias.blogglife.se
Postat av: Erica♥

Riktigt fin header :o :D kram

2010-09-14 @ 20:14:56
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: mollly

jag har lagt till dig nu;)du kan säga till när du lagt till mig<3

2010-09-14 @ 22:49:08
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0