Måndag 20/9-10.

Fan, bara jag som inte kunnat blogga(?)- för en jävla skylt kommer upp hela tiden- "vill du synas här?", SVAR: NEJ! Och den går fan inte att trycka varken ner eller bort, och man kommer inte åt blogg.se's inloggningssida, gaah! Hoppas den försvinner NU typ! Haha.

 

Jaja. Min måndag såg ut såhär iaf:

Upp ca 7.30

Gjorde mig fräsch, och hoppade i min vita mysdress.

Åt frulle o kikade bloggar samtidigt.

Fixade fuktigheten hos Kajsa (ödla- grön leguan), gav henne nytt vatten, skar upp mat till henne, duschade henne och så(:

Rastade Ludvig (kanin), plockade nytt färskt gräs till honom.

Satte igång en tvättmaskin o en diskamaskin.

Bakade godis^^

Torkade av alla bänkar/bord osv i köket o gjorde fräscht.

Fikade.

Städade hela köket.

Strök en ny duk till köksbordet.

Lagade middag tills älsklingen kom hem- tacos:9

Duscha, tvätta håret, insmörjning, rakning, fila fötterna, fotkräm.. Mm, känner mig jätte-fräsch nu<3

En lugn, ensam kväll med tända ljus framför tv:n med min nya rosa dator, (för var klar med dagens måsten) för första gången på många många år kan jag ju säga! Annars- ALLTID, ALLTID stress!! Suck. Så sjukt underbart det var<3

Ja- hängde upp den sista maskinen med tvätt o bäddade sängarna o lite så också sen men, de räknas ju knappt!x) Hörs imorn igen sötnosar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0