Shopping (Tisdag 14/9-10).


Jag idag.

Hej!=)
Hoppas allt är bra med er! Imorse när jag vaknade mådde jag inte så bra.. (läs: sress). Så la mig och somna om igen, och sov ut ordentligt till strax över elva. Då gick jag ner och gjorde en lugnande välling till min stressade mage. Sen blev det frulle, o en kopp avkopplande te´ som alltid på mornarna. Vid 13.30, hade stressen lagt sig lite och jag hoppade in i duschen och gjorde mig fräsch, o sen klädde mig. Gjorde middag


Tunnbrödrullar med tonfiskröra.

O sen var klockan redan fyra, så då var det bara att springa iväg till papis jobb o möta upp honom (o mami som skulle hämta honom idag), så åkte vi in till stan. Lämnade av papi, o sedan hade jag, mami o syster en tjej-dag igen^^ Älska<3 Shoppade upp mat på Willys, o sedan åkte vi iväg på en shoppingtur vid fem;)

Detta fick följa med mig hem;


En ny soffa!(:


Crosstrainer utan handtag? (Man trampar iaf upp o ner hela tiden^^) (:


Ännu en kudde till nya soffan(:

Hemma igen vid sju.. Så flyttade vi in nya soffan, ut med de gamla osv, mat, satte igång en diskmaskin för dagen, o sen har jag bara läst lite bloggar o nu blir de sängen! God natt, så hörs vi imorgon igen!(: Puss

Lite fler kort från dagen;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0