Söndag 19/9-10.

Hej!(:
Ursäkta för dålig uppdatering. Men jag har fått en ny dator! Så nu kommer jag att blogga mer än någonsin förr! För det är såå mycket roligare att blogga med en helt ny, tom & fräsch, och ROSA dator(!), med ROSA tangentbord!^^ <3 Såhär ser den ut;





Fin va?(: <3

Iaf, såhär har min söndag sett ut;
Sov ut, vilket var behövligt och skönt! (Vakna inte förens 11!).
Upp och bara hoppa i träningskläderna, och pallra sig ut i det fina höstvädret för att springa + powerwalka=) Inte hemma och åt frukost fören 12.30!! Så blir INGA fler sovmornar denna kommande vecka nu!
Gjorde iaf värsta brak-frukosten, med rostat bröd, välling, te´ osv, vilket verkligen var jättegott!:9
Duschade av mig, gjorde mig fräsch och klädde på mig.
Satte igång en tvättmaskin, och en diskmaskin.
Beställde mina löparskor=) (Mina gamla är såå utslitna!!)
Planerade inför morgondagens middag och skrev köplista.
Började med dagens middag, och idag gjorde jag en rotfruktsgratäng^^ Helt ok!
Sen blev det till att åka in till stan med älsklingen och handla mat.
Väl hemma igen, gjorde jag chokladpudding till oss, MUMS!:9
Hängde upp den nytvättade tvätten.
Satte igång ännu en diskmaskin.
Hängde upp/vek in
all den torra rentvättade tvätten.
Ränsade kattbaljan.

Och nu ska jag strax lägga mig och läsa någon timma, innan jag släcker, så jag kommer upp itid imorgon, för att ta tag i den nya veckan! Så hörs då!(: Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mkt snyggare med svart dator ;)vi har iaf inte samma smak :P hoppas allt e bra med dig :) vi får ses snart.

2010-09-20 @ 17:33:24
URL: http://emma90.zoomin.se
Postat av: idah

Alltid kul med nya grejjer, och inget slår väl en sprillans ny dator eller ;)`? Kul för dig!

2010-09-21 @ 18:21:28
URL: http://aydah.blogg.se/
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2010-09-22 @ 11:41:24
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: JENNY

Hehhe, tycker du det? :) Inte så mörk kanske :)

2010-09-22 @ 15:13:43
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0