Torsdag 2/9-10.


Jag idag.

Hej!(:
Är svintrött! Så blir bara en snabb uppdate om dagen nu.

Upp 10. Klädde på mig träningskläder o pallra mig ut på en power walk innan frukost(:
Sen frulle, lagade middag till älsklingen kom hem på lunchen, kikade tv-bilagan, klädde på mig, fixade mig, åkte in till stan med älskling då han slutat o handlade, fika, dammsög (sjukt skönt att ha det gjort!), o sen har jag bara suttit här typ. Kollat blocket, kollat bd, nu kom jag på att jag glömt kolla fb(!), fan, orkar bara inte de nu(!) .. oxå har jag läst typ tusen bloggar! Fan, måste dra ner på de o ägna mer tid till mitt egna liv! Påminn mig om att jag ska radera några till imorn från min läsar-lista! Nu bloggar jag, o sen ska jag sminka av mig o sen hoppa i säng. Fan, vill ju läsa!! Åh, som sagt, imorn blir de INTE lika mkt blogg-läsande! Usch.. God natt! Hörs imorgon igen(: <3

Några kort från idag;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0